В умовах зовнішньої агресії Україна вимушена змінюватись прискореними темпами,щоб не втратити державний суверенітет. Виконання вимог Євросоюзу - тільки частина реформ на шляху до європейської сім"ї. Основна проблема зараз - зупинити війну,перепочити,підняти економіку. На жаль, Україна не вирішує, бути війні ,чи - ні. Питання війни та миру належать до компетенції Трампа , Путіна і,частково,лідерів Європи. А що Україні-тільки чекати ?    Українці можуть змінити свою країну,стати сильними,щоб і вороги, і друзі поважали нашу державу .І почати потрібно з об"єднання зусиль політиків, лідерів нації,і народу на основі ВЗАЄМНОЇ ДОВІРИ.

   Часу не залишилось...В середині місяця до України прибуде з візитом один із найвищих посадовців США Джозеф Байден, людина,яка щиро вболіває за долю народу України.До його порад потрібно уважно прислухатись,тому що в найближчі 4 роки до України ніхто із найвищого оточення Президента США так прихильно ставитись не буде. 

                     Реформа управління державою...

   Щоб не допускати вибуху революції,потрібно  народу України дати право достроково припиняти повноваження вищих посадових осіб держави, включаючи Президента і депутатів Верховної Ради ,шляхом всенародного референдуму. У нас розумні керівники,і як тільки ЦВК почне збирати голоси за недовіру політикам,вони почнуть працювати з потрійною енергією,щоб не допустити референдуму з послідуючими наслідками. Докорінно зміниться кадрова політика,яку проводять Президент,Кабінет міністрів,Верховна Рада .  На керівні посади неминуче призначатимуть патріотів України,для яких честь понад усе,розумних,освічених управлінців, за яких не буде соромно перед народом,адже від їх успішної роботи залежить,буде референдум про недовіру владі,чи не буде. А не чисельна група тих,хто не зможе працювати,буде звільнена добровільно,чи за результатами  референдуму. В такому випадку вони змушені сплатити частину коштів затрачених на проведення референдуму.

   Претендентам на посаду Президента ,чи депутата Верховної Ради потрібно надати програму дій,яка є юридичним документом, обов"язковим до виконання.

   Президент повинен керувати Кабінетом міністрів і нести повну вдповідаль-ність. Перший заступник Президента в Кабінеті міністрів (раніше Прем"єр-міністр) ,призначається Президентом без згоди Верховної Ради.

                            Рішучі кроки в економіці.

Для залучення інвестицій  в економіку України необхідно створити Раду інвесторів (РІ) із тих,хто приносить найбільші відрахування в економіку держави за даними податкової адміністрації. Членами РІ можуть бути громадяни України і громадяни інших країн. Як правило,найбагатші люди України та світу. Не допускаються в члени Ради представники і власники офшорних компаній. Власність офшорних компаній в Україні має бути перереєстрована на реальних громадян України чи світу,або продана. Мета-залучити найбільші світові компанії,які мають авторитет,працювати прозоро і сплачувати податки в Україні. Кожен член Ради має кількість голосів - пропорційну вкладу в економіку держави. Рада Інвесторів пропонує Верховній Раді,Президенту реальні кроки в економіці. Права членів РІ в економіці країни майже необмежені . Позбавити членства в РІ може тільки народ України шляхом всенародного референдуму. Члену Ради гарантується збереження його власності в Україні,яку він може забрати в будь-який момент. Члени РІ мають першочергове право відкривати будь-які підприємства в Україні,дотримуючись критеріїв,не завдати непоправної шкоди людям і довкіллю. Щоб відкрити підприємство потрібні кошти і бажання. Процедура відкриття включає подачу заяви в Кабінет міністрів і публічне оголошення. Все інше виконує Кабінет міністрів і представляє повний комплект дозволів узгоджень на протязі 15 днів. Починається будівництво,по закінченню якого Кабінет міністрів самостійно вводить підприємство в експлуатацію,видаючи повний комплект документів на право власності і право роботи на протязі 30 днів. Будь - які затримки караються штрафами ,які сплачують виконавці в Кабінеті міністрів,а в деяких випадках несуть і кримінальну відповідальність. 

   Члени РІ мають першочергове право на створення своїх банків в Україні. За вклади населення вони відповідають всім своїм майном,тому вклади завжди повертаються ,а банки не банкрутують.

Маючи такі права,члени РІ можуть не тримати депутатів і партії для захисту і збереження свого бізнесу,але підтримувати політиків і партії їм не забороняється,якщо ця підтримка (лобіювання)реєструється публічно у визначеному законом порядку. Партії і окремі депутати також реєструються ,як лобісти інтересів даного інвестора.

Український громадянин,член РІ ,може зайнятись політикою,ставши Президентом чи депутатом Верховної Ради. В такому випадку він позбавляється членства в РІ і керівництво його бізнесом переходить до держави на період роботи на виборній посаді.

      Роботу державних підприємств контролює Кабінет міністрів,основним завданням якого є облік доходів і видатків бюджету. Кожна гривня просліджується від надходження до видання. Надходження в бюджет повідомляються щоденно. Кожен платник,що перераховує кошти в бюджет має отримати підтвердження,що ці кошти зараховані. Витрати також публікуються  , що дозволить контролювати відповідність вартості робіт до їх об"єму та якості .Не допускається збиткова робота підприємств,за це караються значними сумами штрафів  керівники підприємств та члени Кабінету міністрів,що їх призначили.

   Отримувати заробітну плату та премії можна з того,що заробили. Жити в борг не припустимо.

      Для відкриття та узаконення роботи малого та середнього бізнесу достатньо подати заявку в адміністрацію району,міста сплатити послугу і отримати повний пакет документів для роботи на протязі 5 - 10 років. Не допускається видача неповного пакета документів. За такі дії на чиновників накладається штраф. Можлива вмотивована відмова з пропозицією рівнозначних варіантів. Якщо відмова невмотивована,або після відмови одному підприємцю іншому надається дозвіл на тих же умовах,то на чиновника чекає штраф. Цінуються ті чиновники,що допомагають підприємцям нарощувати прибутки і збільшувати надходження до бюджету.

Постійно діюча система штрафів дозволяє виховувати сумлінних,чесних працівників і поповнювати бюджет за рахунок порушників закону.

Великий,середній та малий бізнес працюють та сплачують податки. Жодна державна структура не має права втручатись в їх роботу - перевіряти , забороняти,зносити.СЕС,Пожежна служба,адміністрація,поліція контролюють тільки територію навколо об"єкту, Сам об"єкт підприємницької діяльності може перевіряти виключно податкова інспекція з метою допомогти підприємству збільшити прибутки і ,як наслідок,збільшити надходження до бюджету.

   Підприємець повністю відповідає за свою продукцію,має сертифікати якості і все необхідне для роботи .У випадку грубого порушення правил ведення бізнесу на підприємство накладається штраф, при повторному порушенні - заборона на ведення бізнесу.

   Малі архітектурні форми та тимчасові споруди для ведення бізнесу можуть переноситись на інші рівнозначні місця,якщо цього вимагає зміна архітектури міста та затверджений містобудівний план.

   Всі надходження від бізнесу суворо контролюються на місцевому рівні. Частина цих доходів залишається в місцевому бюджеті ( в мирний час до 75%,а в військовий час до 50%)В такому разі на місцеві бюджети покладається фінансування закладів освіти ,медицини,культури та інше,в тому числі нараховуються добавки до пенсій.

   Регіони,де люди довірили керівництво розумним,чесним патріотам будуть процвітати,а якщо керівник не здатний ефективно управляти регіоном,то не буде навіть заробітної плати. Кабінет міністрів має право просити кошти у сильних регіонів для допомоги слабшим з обов"язковим поверненням у визначені терміни( не більше одного року). Ніхто нікого годувати не буде.

Люди є повноправними володарями своїх регіонів і результатів своєї праці.Від місцевих органів влади і жителів регіону вимагається захист своєї території від іноземних завойовників,збереження цілісності держави і недоторканість її кордонів. Питання територіальної цілістності та інші загальнодержавні питання вирішуються на загальнодержавному референдумі.

                          Перехід на євро.

   Україна має розглянути питання переходу на євро.Приєднання до єврозони без вступу до Євросоюзу можливе. Це поліпшить інвестиційний клімат в Україні,вивільнить значні кошти з резерву Національного банку для підтримки стабільності гривні (приблизно 15 млрд.дол.),які будуть направлені на розвиток економіки держави. Зменшаться витрати на державний апарат з ліквідацією Національного банку,не потрібні будуть витрати на виготовлення грошових одиниць.В такому разі від Кабінету міністрів вимагатиметься більш ефективна робота,так як не буде можливості друкувати зайві банкноти. Зменшиться інфляція і стабілізується економічна ситуація в державі.

   До переходу на євро потрібно забезпечити стабільність грошової одиниці,як мінімум на 10 років.

 

 

             Оборона країни.

     Поряд із Збройними Силами України оборона держави покладається і на Загони Територіальної Оборони ,які формуються із числа жителів регіону без відриву від виробництва . Вони мають боронити свою землю у випадку зовнішньої агресії. Вибирають командирів із досвідом,тих хто має авторитет і кому можна довірити своє життя.  Активно залучаються учасники боїв в АТО.  Загони ТО підпорядковуються загальному керівництву ТО держави,які в свою чергу,входять до ЗСУ. Один раз на тиждень проводяться навчання, де вчать надавати першу допомогу пораненим,будувати укріплення,захищатись від ворожої авіації .А також стріляти зі всіх видів зброї,розміновувати,боротись з диверсійними групами,водити БТР,користуватись приладами нічного бачення,проходити фізичну підготовку та отримувати навики злагодженого відбиття ворожої атаки,знати як вести себе у випадку ядерного удару.

Такі знання суттєво скоротять втрати серед населення у випадку масованого наступу агресора на нашу територію. Для тих,хто пройшов навчання, склав екзамени і отримав посвідчення,дозволяється мати власну зброю, зареєстро -вану у встановленому законом порядку. До цієї категорії належать в першу чергу офіцери запасу,ті хто декілька років володіє мисливською зброєю,відмінники навчання,що не мають правопорушень .У випадку порушення закону ,порушник позбавляється права на володіння зброєю. Застосовувати зброю дозволяється у встановленому законом порядку. Члени ЗТО заступають на чергування у своєму населеному пункті для підтримання порядку.

Таким чином реалізується невід"ємне право кожного громадянина на захист себе ,своєї родини,житла ,своєї землі при загрозі їх життю та свободі. 

  За володіння незареєстрованою зброєю збільшуються покарання ,в тому числі, матеріальні.

   Учасники АТО ,які брали участь у боях більше пів-року,що не мають офіцерського звання,можуть пройти прискорені курси та здати екзамени на звання - молодший лейтенант. За кожні послідуючі пів-року участі у боях присвоюється чергове офіцерське звання. Таким чином формуватиметься корпус бойових офіцерів,які будуть передавати свій досвід загонам територіальної оборони.

   Весь комплекс заходів дозволить зміцнити єдність всередині країни,підняти економіку і успішно протистояти зовнішній загрозі. Виконання тільки окремих положень не принесе бажаних результатів.